Deník ze stavby modelu
21.9.2008
Začátek stavby modelu. Slepení kapoty a přilepení kotle.
12.10.2008
Lepení přední části kotle, víka kotle a uhláku. Víko jsem vysoustružil z dubového dřeva a vlepil do kotle.
14.10.2008
Vystužení bočnic kapoty epoxidovou pryskyřicí a balsou.
24.10.2008
Celá kapota lokomotivy je vylita epoxidovou pryskyřicí a vystužena balsou. Skelet je nyní dostatečně tuhý a lze na něj dolepovat detaily.
25.10.2008
Začala výroba komínu a krytu na parojem a písečník.
28.10.2008
Přilepení komínu a krytu parojemu na lokomotivu.
Zkouška různých postupů pro znázornění nýtů.
První nástřik modelu základní barvou.
Tmelení modelu.
29.10.2008
Broušení modelu a další nástřik nitrobarvou.
10.11.2008
Celý týden se pokuším vytvořit atrapy nýtů na lokomotivě. Je jich nepočítaně a jde to dost pomalu, navíc ne každý se povede, tak asi bude nutné ty špatné přebrousit a vytvořit znovu.
18.11.2008
Nástřik lokomotivy černou barvou.
Květen, červen 2009
Pokus o výrobu kol. Hledání vhodné technologie. Až bude problém vyřešen, vložím do fotogalerie fotky.
24.6.2009
Konečně se dostavil úspěch a prototyp kola je vyroben.
7.7.2009
Průběžná výroba kol, jde to dost pomalu, už jich mám 5.
14.7.2009
Konečně jsem dodělal všechna kola. Nyní začnou práce na podvozku.
20.7.2009
Práce na podvozku úspěšně pokračují.
21.8.2009
Podvozek je z velké části hotový. Zkušebně jsem osadil kola a motor a podnikl první zkušební jízdu. Jezdí dobře.
21.10.2009
Práce na podvozku pokračují pomalu, průběžně jsem udělal sběrače proudu a chystám se na rozvody.
6.12.2009
Postupně vyrábím rozvody. Jednotlivé díly už mám hotové, zbývá je smontovat.
20.1.2010
Rozvody jsou už jakž takž hotové.
Pokračuji výrobou nárazníků a spřáhel a jejich montáž na přední a zadní čelo lokomotivy.
24.1.2010
Stříkání podvozku černou barvou.
2.2.2010
Konečně je podvozek zkompletován a proběhly první zkušební jízdy. Jezdí dobře, teflonová ložiska výrazně přispívají k tichosti jízdy, ale v zatáčkách občas vykolejují běhouny. Musím je trochu zatížit, nebo možná líp nějakou pružinkou přitlačit ke kolejím. Rovněž přes vyhybky občas běhouny vykolejí.
1.6.2010
Pokračuji na dělání detailů na kapotě. Už mám hotový kompresor a dělám trubky s rozvody páry.
6.6.20100
Práce na detailech jde pomalu. Je jich moc a je s nimi piplačka. Ale úspěšně na nich pokračuji.